بازم قوم ظالمون!

خواهر شوهر گرام لطف کردن خبر دادن میخوان قدم  مبارکشون رو بذارن رو تخم چشم بنده

من  حوصله   ن   د   ا   ر    م   !

به همسر جان هم گفتم خودت یه فکری برای مهمونت بکن ...

انقدر چشم غره برو تا گولیا چشات دراد شوهر جان ! همینه که هست ! من کلفت بی جیره مواجب نیستم!

جدا صبرم لبریز شده به خدا خواهر شوهرم بخواد تیکه بندازه جا هر یدونش 60 تا جواب میدم بدون فکر کردن به عواقبش بسه هرچی جلوشون سکوت کردم

خانوم سفارش غذا هم میده  ! پررو ! مگه نوکر باباتم

قاطی کردم شدید !!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت19:05---3 ارديبهشت 1394
آجی تو نباید سکوت کنی از حقت دفاع کن.


پاسخ: همیشه فکر میکردم مهربونی و سکوت روابط رو درست میکنه اما از الان به بعد نمیخوام ساکت باشم تا تو سرم بزنن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394برچسب:, | 17:8 | خانوم همسر |